Prärieugglans iver...

Sent igår kom ivern ikapp kroppens protester och inspirerad av tant ingelas städning i köksskåpen så tog jag tag i hörnskåpet som utan överdrift var proppfullt och fyndade massor... allt från små inneboende som ledde till större rensning än först tänkt, till rariteter från 1972...


     

kvar blev ett renstädat skåp med luftiga hyllor där man ser vad som finns och möjligheten att fylla på är möjligt. Nöjd la jag mig och läste en saga för tösen om stalltrollet som flyttade.. och vi somnade så sött !!!

Vi hade oxå en tös om efter sex timmars sömn på morgonen efter en jobbig natt, vaken med hosta hosta hosta, feber, frossa ... - vaknade goo och glad, pigg och busig så skuttade hon runt en stund.
Med en ballong blev det bus i vårt hus och jag fångade givetvis en del på bild, jag vill dela med mig av en glädjebild på vår busunge...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det en härlig känsla med nystädade köksskåp? Jag njuter fortfarande/Tanten

2012-04-27 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0