Prärieugglans nattbak...

Vi hade två strömavbrott i natt strax före klockan två, då skippade jag planerade mjukkakebak som jag hade planerat eftersom vi var helt utan bröd... så jag gick och la mig efter det jag startat om poolen som slår av vid strömavbrott och ställde klockan lite tidigare istället. Klev upp klockan fyra och bakade scones med lite brödkrydda i, det blev riktigt bra och jag var nöjd (har inte bakat scones på minst 20 år)..
Det kändes bra att kunna skicka med nybakat bröd i matväskan då min älskade gubbe åkte på
jobbet strax före klockan sex.
Så nu sitter jag här med mitt isbubbelvatten och kaneläppelbitar, klockan har just passerat åtta och jag tänker gå och lägga mig under täcket en stund, vår gullunge sover i sin säng så nu har jag ingen att snusa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0