Prärieugglan böcker och bild...

Har beställt tre böcker på Adlibris, så nu återstår väntan...
Två böcker om hundträning och en om kaninhoppning, jag har nog någon typ av mani på faktaböcker och vill ÄGA dom böcker som jag gillar så att låna är inte min melodi. Att kunna betrakta dom inbundna böckerna i en vacker bokhylla, kunna känna ryggarna under ens fingrar, vetskapen om den literära rikedomen och vetskapen om att dom är mina - är underbar !
Snart ska jag bära ned kartonger i mängder och fylla vår nybyggda ekbokhylla, den har jag ritat som jag önskar den och min underbara make har byggt den enligt konstens alla regler med hyllplan som tappas in i sidostycken.. jag har betsat den i mörkbrun ek och maken har monterat ihop den.
Det är en gedigen bokhylla som täcker drygt två väggar med djupare låder under och är sammanbyggd med en lika snitsigt byggt garderob enligt mina önskemål, där har jag vikt in våra kläder som nu ligger i vackra staplar i enkla rader.. kvar är skjutdörrar med bronsspeglar över garderoberna så är hela bygget klart.

Foto; alla bilder, Laila Nilsson  26/1 -12  Nokia N8


Bokhyllan med lite böcker och en massa saker som inte ska vara där..  Garderob (vit bakrund) sitter ihop med bokhyllan till vänster om mittenbilden och ska få skjutdörrar med bronsspeglar.

              

Sedan har jag skaffat några appar till mobilen som ger möjlighet till roliga fototrick, det blir läckra bilder att spara men även otäcka bilder som jag inte ens kan ha kvar..

Foto; alla bilder, Laila Nilsson  25/1 -12 Nokia N8

Nicole och Findus....



Nicole bus i backen...



Findus katt...



Kommentarer
Postat av: Annica

Vad är det för rolig app du skaffat?

2012-01-26 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0