Prärieugglan ....

Nicole älskar blommor och nästan alla slags insekter och djur, just nu botanerar hon i skalbaggarnas värld emellan blommsterarrengemangen som fyller våra vaser och glas..
Hon skapar en vackert doftande oas i enorma kreationer både inne och ute, som förgylls av hennes underbara skratt som klingar över gården med en utsrålning som man smälter av..
Att se vårt barn springa i sommarsöta kläder med en iver som glöder likt solen, är en lycka större än månen -mäktigare än stormar och vackrare än norrskenet.. det finns inga ord som räcker till att beskriva den KÄRLEKEN !

Varje dag kommer jag på mig själv att betrakta vårt underverk och fyllas av lyckan över vår skatt, att ligga en stund och bara se på henne på natten - en stund på morgonen då jag försöker väcka henne - när hon är uppslupen i leken som förtrollar - när hon blir arg eller vrång - när hon är pappagooo.. - när hon myser med djuren, med andra ord; överallt !

Den enorma kärlek jag hyser för min älskade make, fördjupades när vi blev tre och mitt hjärta fullständigt värker av lycka !
Oj, vad jag älskar vår dotter och min make ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0