Prärieugglans familj krasslar...

Vår dotter är krasslig... vill inte äta, mår dåligt, supertrött och allmänt vissen. Somnade som en stock under täcket då hon skulle busa med mig medan jag gick till köket och hämtade mobilen, då jag två minuter senare kom tillbaka -låg hon helt avslagen under täcket och sov.
Maken batteri är oxå på min... kroppen protesterar och går på lågfart.
Efter att jag haft flera dygn med jobbiga dagar och en kvävande trötthet så kulminerade det idag till...
att det känns som om det är minst 40 graders feber i kroppen trotts att jag INGEN feber har, med en illamåendevärk som är jättejobbig...
Huvudvärk av explosiv typ, kallsvettningar och frossa, så törstig att klibbar i den brännande halsen.
Mår helt enkel så dåligt att man inte vet var man ska ta vägen...  då fattar jag helt plötsligt !!!!
tar mig till väskan och hämtar mitt Nitrolingual och sprayar två puffar under tungan - lutar mig bakåt i fotöljen och blundar, känner hur andningen lättar - smärtorna i kroppen släpper delvis och huvudvärken lättar :)
Kärlkrampen är en lurig kamrat och jag fattar ibland inte att den hälsar på...
 
Det blir nu några familjemys dagar för att försöka kurera oss från dom bacilluskor som bråkar i våra kroppar, massor med kramar som toppas med glass och annat gott ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0