Prärieugglans hjärta fylls med kärlek...

nu ska jag krypa till kojs, nöjd efter en kreativ dag :)
fyllt ved i fågelhuset och njutit av skratten i backen då tösen åkt bobb med pappa,
 
Nicole åker slalom runt hinkar med bobben och pappa i leken är med...
Foto; Laila Nilsson 13/1 -13
 

medan jag tvättat, bäddat, fejat och med maten grejat så laddade jag mitt hjärta med kärlek.. när jag ser min älskade make mysa med vår äskade tös i famnen, där dom sitter tillsammans och ser på en film ..
far och dotter - min älskade familj !
 
Överraskning till mig från Nicole "JA LOVE MAMMA" & ett hjärta, står det på struten...
Foto; Laila Nilsson 13/1 -13
 
 

När jag lyftade på struten fann jag detta...
 
 
Älskde gullungen har gjort en fruktsallad med riven mörk choklad på.. :)  (pappa har hjälpt lite)
Jag sätter mig i fotöljen bredvid min lilla familj och avnjuter gåvan jag fått av dottern, dom söta smakerna rinner ned i magen och mitt hjärta fylls med kärlek...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0