Prärieugglan fick åka ambulans ...

Efter gårdagens hemgång från Sandens hälsocentral med läkarens rekommendation om vila och smärtlindring så blev det bara värre ... 
Jag har haft en fruktansvärd natt, smärtorna vart närmast outhärdliga och jag kunde knappt andas, jag var ju sittandes i fåtöljen då det inte gick att ligga på rygg och ringde älskade maken och bad om hjälp. Fick i mig morgon mediciner och PerErik ringde 112, åkte in med ambulans strax före fyra och dom dundra på med smärtlindring i mängder, det lindrande så skönt eftersom och efter några timmar på akuten så kunde dom inte göra mer. Så nu är jag åter hemma med ökad smärtlindring ... Ganska slut 😩
Det som är bra är att hjärtat är ok  💕 
Nu ska jag vila ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback