Prärieugglan laddar batteriet ...

Nu säger kroppen verkligen emot och även knoppen tycker det går tungt, frustrerande när man vill klara av lite hemma och däckas av varje bilresa jag gör, av varje val hemma som kan tyckas simpelt och enkelt - diska grytor, plocka i eller ur diskmaskinen, dammsuga, vattna blommor, vika undan tvätt, göra räkningar eller annat vid datorn... Listan går att göra hur lång som helst och nu när sommaren med värmen slår till så mår kroppen ännu sämre, när blåsten viner så pinas kroppen ännu mer, däremot dom kallare dagar utan blåst är bättre, hoppas resten av sommaren blir kall och vindstilla ...
Halva dagen har gått och nu ska jag tvinga mig upp och ut en stund, det finns så mycket jag vill göra ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback